´

søndag 31. januar 2010

Gamle skatter blir nye,.....

Jeg er det siste året blitt veldig inspierert av ulike blogger og sider som Precious hvor de pusser opp gamle møbler med friske farger og vakre stoffer. Så i sommer når naboene solgte huset, et eldre ektepar, så ble dette skatten min. Så her ser dere datakrakken vår, altså der datamaskinen hviler når den ikke er bruk. Stoffet bestilte jeg fra Usa og er designet av Anna Maria Horner. I garasjen står mange flere skatter og venter på varmere vær, hvor jeg kan male ute, og i hylla ligger stoffer i friske farger å venter på å bli brukt. Gleder meg c",

2 kommentarer:

  1. Misunnelig. Den var heilt fantastisk nydelig.

    SvarSlett
  2. Takk frøken fryd, e veldig gla i den c", har en til nesten lik som står å vente. Bli å male den turkis, har et veldig fint stoff som eg trur bli veldig fint vist eg male beina i den fargen. Men bruke bengalakk, ikke nå særlig å holde på med inne i huset, så vente på varmere vær sånn at eg kan holde på ute c",

    SvarSlett